MSc
in Strategic Marketing
Εξερευνήστε ιδέες που σας ενδιαφέρουν, συναντήστε ανθρώπους που σας εμπνέουν,
αποκτήστε γνώσεις και εμπειρίες που θα αλλάξουν τη ζωή σας.
Εξερευνήστε ιδέες που σας ενδιαφέρουν,
συναντήστε ανθρώπους που σας εμπνέουν,
αποκτήστε γνώσεις και εμπειρίες που θα αλλάξουν τη ζωή σας.
01
Σχετικά με το πρόγραμμα
Το αγγλόφωνο μεταπτυχιακό πρόγραμμα στο Στρατηγικό Μάρκετινγκ σας εξοπλίζει με γνώσεις και δεξιότητες για να γίνετε ένας επιτυχημένος ηγέτης μάρκετινγκ του μέλλοντος. Πρόκειται για ένα εντατικό πρόγραμμα πλήρους φοίτησης όπου οι βασικές γνώσεις του μάρκετινγκ διασταυρώνονται με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας και της καινοτομίας και όπου η επιστήμη του μάρκετινγκ συνδυάζεται με τη λήψη αποφάσεων μέσα από τη συλλογή και ανάλυση δεδομένων. Το πρόγραμμα καλύπτει όλο το φάσμα του μάρκετινγκ από τη στρατηγική μάρκετινγκ, τις επικοινωνίες και το branding έως την έρευνα αγοράς, το ψηφιακό μάρκετινγκ, το μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης και την ανάλυση μεγάλων δεδομένων.
02
Βασικά οφέλη
- Θα εκτεθείτε στην πολύπλευρη προοπτική του μάρκετινγκ και θα κατανοήσετε το ρόλο της στρατηγικής μάρκετινγκ στην επίτευξη αποτελεσμάτων τόσο για τις επιχειρήσεις όσο και για την κοινωνία.
- Θα αναπτύξετε τις απαραίτητες αναλυτικές και κριτικές δεξιότητες για να βοηθήσετε οργανισμούς και επιχειρήσεις να λύσουν προβλήματα, να εντοπίσουν ευκαιρίες στην αγορά και να αξιοποιήσουν πλήρως τις δυνατότητές τους.
- Θα διδαχθείτε από εξειδικευμένο ακαδημαϊκό προσωπικό και θα έχετε την ευκαιρία να παρακολουθήσετε διαλέξεις από στελέχη μάρκετινγκ έτσι ώστε να αποκτήσετε πρακτικές γνώσεις πάνω σε θέματα εφαρμογής στρατηγικών μάρκετινγκ.
- Θα έχετε την ευκαιρία να αποκτήσετε αναγνώριση στον κλάδο του Μάρκετινγκ μέσω της απόκτησης του Chartered Institute of Marketing Certificate in Professional Marketing ή του Certificate in Professional Digital Marketing.
- Θα έρθετε σε επαφή με εταιρείες από διαφορετικούς κλάδους και θα μάθετε μέσω προσκλεκλημένων ομιλιτών, αναθέσεων project και της πρακτικής άσκησης να εφαρμόζετε εργαλεία μάρκετινγκ σε πραγματικές συνθήκες αγορών.
Βασικά οφέλη
- Θα εκτεθείτε στην πολύπλευρη προοπτική του μάρκετινγκ και θα κατανοήσετε το ρόλο της στρατηγικής μάρκετινγκ στην επίτευξη αποτελεσμάτων τόσο για τις επιχειρήσεις όσο και για την κοινωνία.
- Θα αναπτύξετε τις απαραίτητες αναλυτικές και κριτικές δεξιότητες για να βοηθήσετε οργανισμούς και επιχειρήσεις να λύσουν προβλήματα, να εντοπίσουν ευκαιρίες στην αγορά και να αξιοποιήσουν πλήρως τις δυνατότητές τους.
- Θα διδαχθείτε από εξειδικευμένο ακαδημαϊκό προσωπικό και θα έχετε την ευκαιρία να παρακολουθήσετε διαλέξεις από στελέχη μάρκετινγκ έτσι ώστε να αποκτήσετε πρακτικές γνώσεις πάνω σε θέματα εφαρμογής στρατηγικών μάρκετινγκ.
- Θα αναπτύξετε τις απαραίτητες αναλυτικές και κριτικές δεξιότητες για να βοηθήσετε οργανισμούς και επιχειρήσεις να λύσουν προβλήματα, να εντοπίσουν ευκαιρίες στην αγορά και να αξιοποιήσουν πλήρως τις δυνατότητές τους.
- Θα έρθετε σε επαφή με εταιρείες από διαφορετικούς κλάδους και θα μάθετε μέσω προσκλεκλημένων ομιλιτών, αναθέσεων project και της πρακτικής άσκησης να εφαρμόζετε εργαλεία μάρκετινγκ σε πραγματικές συνθήκες αγορών.
03
Απευθύνεται σε:
- Πτυχιούχους που θέλουν να ενισχύσουν τα ακαδημαϊκά τους εφόδια και να προετοιμαστούν για τον πρώτο τους επαγγελματικό ρόλο στο μάρκετινγκ.
- Επαγγελματίες μάρκετινγκ που θέλουν να βελτιώσουν τις γνώσεις και τις δεξιότητές τους και να προχωρήσουν στην καριέρα τους.
- Άτομα που επιδιώκουν να αποκτήσουν μια εις βάθος κατανόηση της στρατηγικής μάρκετινγκ, ενδυναμώνοντας τις αναλυτικές και συμβουλευτικές τους δεξιότητες.
04
Ευκαιρίες καριέρας
Οι απόφοιτοι του μεταπτυχιακού προγράμματος μπορούν να ακολουθήσουν σταδιοδρομία στην διοίκηση προϊόντων, υπηρεσιών και επωνυμίας (brand management), την έρευνα αγοράς, τη διαφήμιση, τα μέσα ενημέρωσης, το ψηφιακό μάρκετινγκ, το μάρκετινγκ εκδηλώσεων, τις δημόσιες σχέσεις και τη συμβουλευτική επιχειρήσεων.
Το πτυχίο μπορεί να είναι χρήσιμο σε διάφορους ρόλους μάρκετινγκ σε δημόσιους οργανισμούς, σε κερδοσκοπικούς και μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς και σε μεγάλες ή μικρομεσαίες, νεοφυείς ή και οικογενειακές επιχειρήσεις.
Τα πιθανά επαγγέλματα περιλαμβάνουν Head of Marketing, Head of Digital, Brand Manager, Campaign Manager, Digital Marketing Manager, Social Media Manager, Strategic Marketing Manager και Media and Communications Manager.
Ευκαιρίες καριέρας
Οι απόφοιτοι του μεταπτυχιακού προγράμματος μπορούν να ακολουθήσουν σταδιοδρομία στην διοίκηση προϊόντων, υπηρεσιών και επωνυμίας (brand management), την έρευνα αγοράς, τη διαφήμιση, τα μέσα ενημέρωσης, το ψηφιακό μάρκετινγκ, το μάρκετινγκ εκδηλώσεων, τις δημόσιες σχέσεις και τη συμβουλευτική επιχειρήσεων.
Το πτυχίο μπορεί να είναι χρήσιμο σε διάφορους ρόλους μάρκετινγκ σε δημόσιους οργανισμούς, σε κερδοσκοπικούς και μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς και σε μεγάλες ή μικρομεσαίες, νεοφυείς ή και οικογενειακές επιχειρήσεις.
Τα πιθανά επαγγέλματα περιλαμβάνουν Head of Marketing, Head of Digital, Brand Manager, Campaign Manager, Digital Marketing Manager, Social Media Manager, Strategic Marketing Manager και Media and Communications Manager.
05
Deliverables
Currently, there are many Postgraduate Study Programmes operating in the Aristotle University of Thessaloniki, among which there are some Inter-departmental and Inter-institutional ones, and also some in collaboration with other universities in Greece and abroad. There is an appropriate body for recognition of a foreign University degree and that is the Inter-University Center for Recognition of Foreign Academic Titles.
- What is the timeline?
- Is there a specific budget for visual identity applications?
- What other applications are required (mail, business cards, signs, vehicles, other?)
70%
των marketers επενδύουν στο τομέα του Marketing.
3.43
εκατομμύρια ενεργοί χρήστες παρουσιάζονται στα social media.
93%
των εταιριών αύξησαν τις πωλήσεις με την χρήση video και των social media.
760%
αυξήθηκαν τα έσοδα των marketers που υιοθέτησαν εξατομικευμένες καμπάνιες ανάλογα με την αγορά στόχο.
75%
των marketers χρησιμοποιούν marketing analytics προκειμένου να μελετήσουν την συνεισφορά των διαφημιστικών εκστρατειών.
45%
των marketers χρησιμοποιούν infographics.
Η Θεσσαλονίκη έχει πολλές ιστορίες να διηγηθεί, ξεκινώντας από τη στιγμή της ίδρυσής της το 316/315 π.Χ. Ευτυχώς που είχε βασιλικό “αίμα”, αφού η νέα πόλη πήρε το όνομά της από τη Θεσσαλονίκη, αδελφή του Μεγάλου Αλεξάνδρου και κόρη του Φιλίππου Β’, βασιλιά της Μακεδονίας.
Πρόσφατα Νέα
Εκδήλωση HR & Marketing Manager
- 26 Απριλίου, 2024 7:42 πμ·
Σεμινάριο για το Μάρκετινγκ Σχέσεων
- 21 Μαρτίου, 2024 9:50 πμ·