Ροδούλα Χ. Τσιότσου

Η Ροδούλα Χ. Τσιότσου (Florida State University, Ph.D.) είναι σήμερα Καθηγήτρια Μάρκετινγκ Υπηρεσιών στο Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων, Πανεπιστήμιο Μακεδονίας. Είναι ιδρύτρια και Διευθύντρια του Εργαστηρίου Μάρκετινγκ MARLAB στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας. Είναι Associate Editor για το Journal of Services Marketing και το International Journal of Consumer Studies ενώ υπηρετεί στις συντακτικές επιτροπές των Service Industries Journal, Services Marketing Quarterly, International Review on Public and Nonprofit Marketing και Central European Business Review. Έχει δημοσιεύσει περισσότερες από 100 επιστημονικές δημοσιεύσεις σε διάφορα διεθνή επιστημονικά περιοδικά και πρακτικά συνεδρίων, όπως τα Journal of Business Research, Journal of Service Management, International Journal of Advertising, Computers in Human Behavior, The Service Industries Journal, Journal of Business & Industrial Marketing, Journal of Marketing Management, Journal of Services Marketing, Journal of Marketing Communications, International Journal of Retail and Distribution Management και Journal of Sport Management.Η κα. Τσιότσου κατατάσσεται στο Top 2% των Επιστημόνων στον Κόσμο με βάση την πανεπιστημιακή βάση δεδομένων συγγραφέων που αναπτύχθηκε από το Elsevier και το Πανεπιστήμιο του Στάνφορντ. Είναι συγγραφέας του βιβλίου «Sport Marketing» (2020, Broken Hill – στα ελληνικά) και συν-συγγραφέας των βιβλίων «Services Marketing: Management, Strategies and New Technologies» (2016, Broken Hill – στα ελληνικά, με Καθ. Γ. Αυλωνίτης και Σ. Γούναρης) και «Strategic Marketing in Tourism Services» (2012, Emerald – στα αγγλικά, με τον καθηγητή Ronald Goldsmith). Τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα περιλαμβάνουν το μάρκετινγκ υπηρεσιών, το ψηφιακό μάρκετινγκ, τη διαχείριση επωνυμίας και το μη κερδοσκοπικό μάρκετινγκ.

strategic-marketing

Email: rtsiotsou@uom.edu.gr

Ωρες συνεργασίας: Σε συνεργασία με το διδάσκοντα

Μαθήματα που διδάσκει