Το πεδίο της ψυχολογίας των καταναλωτών υπερβαίνει τη μελέτη της αγοραστικής διαδικασίας. Περιλαμβάνει τη μελέτη του πώς η κατοχή αγαθών επηρεάζει τις ζωές των ανθρώπων και πώς τα αγαθά αυτά επηρεάζουν τον τρόπο που αισθάνονται για τον εαυτό τους και για τους άλλους. Επιπλέον, το μάθημα συζητά τις περίπλοκες αλληλεπιδράσεις μεταξύ των μεμονωμένων καταναλωτών και της κοινωνικής τους πραγματικότητας και εξετάζει πώς τα προϊόντα, οι υπηρεσίες και οι καταναλωτικές δραστηριότητες συμβάλλουν στην ανάπτυξη της κοινωνίας.
Σκοπός του μαθήματος είναι να εξοικειώσει τους μαθητές με τη συμπεριφορά των καταναλωτών, τη διαδικασία λήψης αποφάσεων, τους παράγοντες που επηρεάζουν τους καταναλωτές, τη μαθησιακή διαδικασία, τη μνήμη και τις στάσεις, την εικόνα του εαυτού μας και τις επιρροές της στη συμπεριφορά.
Michael R. Solomon, “Consumer Behavior: Buying, Having, and Being”, 11E, Pearson Education Inc., New Jersey.
©2022 MSC Auth. All rights reserved. Developed by Cactus