Πώς παίρνουμε αποφάσεις για το τι θα αγοράσουμε; Πώς μπορεί να επηρεαζόμαστε από τις μάρκες όταν επιλέγουμε προϊόντα; Γιατί κάποιοι λατρεύουν τις μάρκες και άλλοι αναπτύσσουν μία παθολογική συμπεριφορά όπως η «shopaholism»; Αυτό το μάθημα προσφέρει μια ολοκληρωμένη εισαγωγή στη λειτουργία του εγκεφάλου και του μυαλού και πώς αυτή η γνώση μπορεί να βελτιώσει την κατανόησή μας για τις καταναλωτικές συμπεριφορές.
Σκοπός του μαθήματος είναι να εξοικειωθούν οι μαθητές με το νευρομάρκετινγκ και τους μηχανισμούς των καταναλωτικών συμπεριφορών, τη διαδικασία λήψης αποφάσεων, τη διαδικασία μάθησης, τη μνήμη και τις στάσεις.
Thomas Z. Ramsoy, “Introduction to Neuromarketing and Consumer Neuroscience”, 2015, NeuronsInc, Δανία.
©2022 MSC Auth. All rights reserved. Developed by Cactus